Opis jadrnice Elan 333

Elan 333 je hitra družinska jadrnica. Združuje udobnost, ki jo najdemo v večjih jadrnicah, z enostavno vodljivostjo, značilno za 10 metrsko jadrnico. Preberite si povzetek testa jadrnice Elan 333 povzetega po reviji Navtika kapital. Več »

Najem jadrnice ELAN Impression 344

ELAN Impression 344 je absolutno senzacionalna jadrnica z funkcijami, ki jih cenijo družine in jadralne druščine. Značilnost jadrnice je projektiranje, slog in udobje, z več kot 25% večjim volumnom v tem razredu. Prostornost kabin, kokpita in kopalnice je absolutno prvi razred, z osupljivimo nastanitvijo in veliko prostora za shranjevanje. Več »

Kje se nahaja naš charter

Jadrnice so registrirane pod hrvaško zastavo in imajo stalni privez v marini Zadar (marina Tankerkomerce) ali Šibenik (Marina Mandalina) na hrvaškem. Osebje baze vam bo pripravilo vesel sprejem in vam dalo še zadnje napotke pred izplutjem. Več »

Last minute najem jadrnice

Otvoritev: Last minute najem jadrnice Elan 333/03//2 cab. Zadnja minuta iz Zadra - 30.3-6.4.2013 800 - 30% = 560 € Last minute najem jadrnice Elan 333/03//2 cab. Zadnja minuta iz Zadra - 15.4-20.4.2013 575 - 30% = 399 € Več »

Jadranje za prvomajske praznike

Prvomajski prazniki se hitro približujejo. Ste se letos že odločili kako jih boste preživeli? Zakaj se nebi odločili za najem jadrnice in preživeli prvomajske praznike drugače kot vsako leto. Več »

 

Test in zgodovina jadrnice Elan 333

Prva jadrnica Elan 333 je bila splovljena že davnega leta 1998. V časih, ko proizvajalci še niso menjavali modelov vsako leto. Projektiral jo je Elanov hišni navtični arhitekt Rob Humphreys in to tako odlično, da so prve spremembe na jadrnici naredili šele leta 2003, torej pet let kasneje in jo nespremenjeno izdelovali vse do leta 2007, ko jo je nadomestila 340-ica. V obdobju desetih let so izdelali in prodali okoli 500 teh jadrnic, kar je zelo dober dosežek.

Koncept,

Ker so glavne značilnosti te izjemno popularne jadrnice, ki so jo izdelovali tako dolgo in jo tudi uspešno prodajali? Elan 333 je bila v osnovi družinska hitra jadrnica v kateri je izredno dobro uspel kompromis med hitrostjo, udobnostjo in varnostjo. Slabih deset in pol metra dolga jadrnica, je na palubi nudila obilo prostora. Ozka streha kabine omogoča preprost prehod na premec, medtem ko kokpit nudi veliko prostora posadki. Krmarsko kolo se nahaja v zadnjem delu kopita tik ppred prehodom  na kopalno ploščad. Zanimiva je postavitev škote, katere drsnik je vpet pred vhod v kabino. S tem je omogočeno lažje  rokovanje trimerju glavnega jadra, slabost pa je ta , da je posadka, ki upravlja z jadri, razporejena po celem kokpitu. Torej cela posadka sodeluje pri plovbi. Jadrnica Elan 333 je bila koncipirana predvsem za odlično jadranje in to je bila tista prednost, zaradi katere je bila tako uspešna. Na mnogih turističnih regatah, je bila neulovljiva za konkurenco. Ob tem je imela idealno urejeno notranjust, ki prav v ničemer ni zaostajala za opremljenostjo mnogo počasnejših jadrnic.

Če podrobno pogledamo v notranjost vidimo klasičen in najbolj logičen razpored prostorov. Premčna spalna kabina za dve osebi, salon čez celo širino jadrnice s sredinsko postavljeno postavljeno zložljivo mizo, ki omogoča salon spremeniti v posteljo, levo postavljena velika  in z velikim številom omaric obogatena kotna kuhinja, njen nasproti udoben navigacijski kotiček in v zadnjem delu jadrnice na levem boku udobna spalnica. Na desni kopalnica, ki ima posebenoddelek za odcejanje mokre jadralne opreme, kar je pri teh dolžinah jadrnic prava redkost. Pregled tehničnih detajlov pričnimo najprej pri laminatu. Celoten trup je iz polnega ročno položenega laminata, ki je zaradi tega nekoliko težji, ko so trupi izdelani po modernejših vakumskih tehnologijah, vendar je tak tudi izredno odporen na staranje. Paluba je delno iz sendvič laminata polnjenega z balzo za boljšo zvočno in termoizolacijo. Vsa  palubna oprema je od svetovno najbolj priznanih izdelovalcev. Palubna oprema je bila do leta 2004 Lewmar, kasneje Harken, motor do leta 2004 Yanmar, kasneje Volvo s saildrivom. Jambor je skozi vsa leta Seldenov.

Roko na srce, doslej še nihče ni »pogruntal« boljše razporeditve v razredu deset metrskih jadrnic – kvečjemu slabše se pojavljajo.

Povzeto po reviji Navtikakapital